Op fotoavontuur in m'n eigen buurt

zaterdag 18 maart 2017

Op Instagram volg ik @thebeautythehague, vanwege de prachtige plaatjes van Den Haag. Toen de fotograaf aankondigde een fotowandeling te organiseren, meldde ik me dan ook snel aan. Met zo'n 10 enthousiaste fotografen uit binnen- en buitenland wandelden we door het centrum van Den Haag. Kevin, de fotograaf achter thebeautyhague, liet ons zijn favoriete plekjes om te fotograferen zien. Het was een mooie middag en wat mij betreft een groot succes. Ik kijk uit naar de vervolgwandelingen! Mocht je ook een keer mee willen wandelen, dan kun je een mail sturen aan Kevin.




Op het Lange Voorhout waren de krokussen "ontploft".




1 opmerking :

  1. Thank you for this nice little post Marianne :) Looking forward to see you next time again :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |