Ristorante La Capannina in Castiglione del Lago

donderdag 3 augustus 2017

Tijdens mijn vakantie in Italië mocht ik een fotosessie doen in een restaurant aan het Trasimeense meer. Priscilla en Guido zijn de eigenaren van Ristorante La Capannina in Castiglione del Lago. Priscilla is van oorsprong Nederlands, maar jaren geleden getrouwd met de Italiaanse Guido en inmiddels helemaal ingeburgerd. Ik kwam tegen het einde van de lunch. In de keuken brandde de houtoven erop los ("if you can't stand the heat..."). Ik vond het geweldig om als een soort vlieg op de muur te fotograferen wat er gebeurde en het verhaal van een restaurant te vertellen. Wij gaan graag uit eten - zeker in Italië - en het was mooi om te zien hoe hard er dan eigenlijk voor je gewerkt wordt.
Mocht je voor je bedrijf op zoek zijn naar een fotograaf die in beelden vertelt wat er nou eigenlijk gebeurt, dan hou ik me van harte aanbevolen!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |