"Directional Light" opdracht 6 van P52

woensdag 11 februari 2015

Ik zat in het park met m'n zoon. Samen keken we naar de eenden, ganzen en andere vogels in het water. Hij wilde graag dichter bij het water komen, maar van mij mocht het niet. Om hem af te leiden, gingen we liedjes zingen. Ik begon met "alle eendjes", maar daar moest ik snel mee ophouden van hem. Hij wilde over de krokodil in het water zingen. En waarom zou er ook geen krokodil in het water zitten?

Ik had m'n grote camera niet bij me, maar het lage zonlicht viel zo mooi op hem. Met m'n smartphone heb ik dit plaatje gemaakt. De opdracht was om effectief gebruik te maken van zijlicht. In dit geval had ik het niet van tevoren bedacht, maar ik vind het zonlicht dat van de zijkant komt helemaal bijdragen aan het vrolijke plaatje. En ik word er in ieder geval helemaal blij van als ik het terugzie.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |