Mijn allereerste fotoshoot

woensdag 11 februari 2015

Op een vrijdagmiddag in januari was het zover. Ik zou voor het eerst een fotoshoot doen bij andere mensen dan mijn eigen familie. Mijn lieve collega Janine is zwanger en net met verlof. Ik wilde haar graag fotograferen en zij vond het een leuk idee. Zij wilde graag mooie foto's van haar dochters hebben en die wilde ik graag maken.
De jongste lag nog te slapen toen ik binnenkwam. We namen eerst een lekker kopje thee met worteltaart. Zo kon ik de ruimte goed bekijken en de oudste aan mij wennen.
Van tevoren had ik bedacht dat ik graag een foto van Janine voor het raam wilde hebben. Met licht van achter dus. Dit was precies wat ik in gedachten had!
En toen wilde de oudste ook graag op de foto. Ze had er echt zin in en werkte lief mee. Ook toen haar jongere zusje wakker werd.

De meisjes vonden het helemaal leuk toen we de schminkstiften tevoorschijn haalden. Hiermee mochten ze op de buik van Janine mooie tekeningen maken.

Aan het einde van de sessie was de jongste ook gewend aan die vreemde mevrouw met de camera.
Het was een heel gezellige en relaxte middag. De meisjes waren superlief. Ik ben heel benieuwd naar schatje nummer 3!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |