"Your favorite" opdracht 3 van P52

zaterdag 7 februari 2015

De opdracht van week 3 is "Your Favorite". En dat mag van alles zijn.
Als alles mag, dan slaat de keuzestress altijd even toe bij mij. Want als ik kies voor 1 iets, dan sluit ik al het andere uit. Uiteindelijk besloot ik toch te gaan voor mijn favoriete eten: kaas!
Als kind was ik al gek op kaas. Als ik mocht kiezen wat we gingen eten, koos ik altijd voor kaasfondue. Tijdens mijn studententijd heb ik jarenlang als bijbaan gewerkt in een kaaswinkel, hemels!
Een foto dus van een aantal van mijn favoriete kazen: boeren Septemberkaas, camembert ingewreven met calvados en een bergkaas, namelijk mont d'or. Die laatste kaas wordt alleen gemaakt in de najaar en de winter als de koeien uit de bergen in het dal verblijven. Het is een rauwmelkse kaas. Toen ik twee jaar geleden was bevallen in april van mijn tweede kind, vond ik tussen de kaasjes bij de Albert Heijn nog een doosje. Dat was een heerlijke verrassing!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |