Freelensing deel 2 en "Backlight" Opdracht 7 van P52

zondag 15 februari 2015

Afgelopen week heb ik dus een vintage lens aangeschaft. Een helios m44, die in de Sovjet-Unie massal geproduceerd is. En die nu veelal geprezen wordt vanwege de bokeh.
Ik heb een adapter besteld, zodat ik de lens ook echt kan koppelen aan m'n camera. Die heeft een levertijd van 15 werkdagen, dus voorlopig gebruik ik de lens alleen om te freelensen.

Van het weekend waren we op familiebezoek in Brussel. Mijn schoonmoeder heeft prachtige orchideeën staan. 's Middags viel het zonlicht volop het appartement binnen, terwijl de kinderen nog lagen te slapen. Perfect moment om verder te oefenen.





En de opdracht voor P52 was deze week "Backlight":

Voorlopig nog niet de mooie bokeh te pakken, maar wel mooie, artistieke foto's!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |